Sivut

perjantai 28. joulukuuta 2012

Luotetuimmat kauneudenhoito-tuotteet

Kävin eilen salireissun yhteydessä ostamassa uuden ripsivärin. Kanebo 38 volymizing, johon olen luottanut nyt vuoden verran. Aivan ihana ripsiväri, joka ei varise, karise tai töhrää. Jouduin hetken käyttämään Lumenen ripsiväriä tässä välissä ja tuntui että minulla oli aina mustat silmänaluset sen jäljiltä. Mietin tuossa, että aika monen kauneudenhoito-tuotteen osalta olen urautunut ja jäänyt ostamaan sitä samaa. Toisaalta, miksi vaihtaa toimivaa toiseen, jos se on kerta hyvä?

Ja siitäpä idea postaukseen, joita olen muissakin blogeissa joskus nähnyt:

6 kauneudenhoitotuotetta, joita ilman en tule toimeen


Kanebo Sensai 38 volymizing -ripsiväri ja Max Factorin Facefinity Compact Foundation. 
Paljon muuta ei tarvita aamulla. Paitsi ehkä vähän kulmakynää.


Lumenen Kiinteyttävä Pikakaunistaja.
Tällä on äärimmäisen huvittava nimi, mutta kyllä se taitaa asiansa ajaa. Toimii tosi kivasti seerumina kosteusvoiteen alla.


Osis+ Thrill kuituvaha
Tätä ilman en oikeasti tule toimeen. Voin olla mielelläni meikittä, mutta jos hiukset ovat huonosti, kaikki on huonosti. Saan tällä hiukset pysymään pöyheänä.


Less is More Flower Whip
Tämä kihara-aine on ollut aiemminkin esillä blogissani, tulkoon se tässä uusiksi. Vasta tämän aineen myötä olen saanut vähän vaihtelua kampauksiin, tällä saa hauskat kiharat. Pieni määrä ainetta ja vähän föönausta, toimii. Suurin osa tämän tuotteen raaka-aineista ovat luomusertifioituja raaka-aineita.


Let me be moisture mist
Kostetuttava hoitosuihke hiuksille. Tätä käytän harvemmin itselleni, mutta suihkutan sitä joka päivä tyttäreni hiuksiin. Siksi se saa erityismaininnan myös minun suosikkituotteenani. 5-vuotiaalla tyttöselläni on pitkät ja vaaleat kutrit, jotka takkuuntuvat helposti ja joiden harjaaminen on välillä melko tuskaista erityisharjasta huolimatta. Tämä auttaa hiusten harjaamisessa, poistaa sähköisyyttä ja mikä parasta (lapsen mielestä siis), antaa pienen omenaisen tuoksun hiuksille. 

Edelleen olen etsikkoinen kosteusvoiteiden suhteen. Pitäisi ostaa taas uudet päivä- ja yövoiteet, enkä ole ihan varma mitä ostaisin. Suosituksia?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät! :)