Sivut

torstai 6. syyskuuta 2012

Matalalentoa


Turnausväsymystä ilmoilla. Koko viikko on mennyt enemmän tai vähemmän huonotuulisena, ja sekös ärsyttää eniten minua itseäni. En oikein saa edes kiinni mistä nyt tällä hetkellä eniten kiikastaa, ehkä se on kaiken yhteissumma mikä nyt on meneillään.

Ruokailu sujuu omalla painollaan, pakkaan aamuisin arsenaalin tarvittavia eväitä isoon kassiin ja syön ne aikataulussa vuorollaan, sen kummempia miettimättä. Ruoka on polttoainetta, eikä juuri muuta. Mielitekoja ei edelleenkään ole, enkä lipsu Bullin antamista ohjeista. (No okei. Söin tänään porkkanaa ruoan joukossa. Soosoo.) Vaaka näyttää että neljä kiloa kavereineen on lähtenyt (juu, käyn joka päivä vaa-alla, hyi minua), peili kertoo että jotain on tapahtunut ja sormukset meinaavat sujahdella sormista pois kun turvotusta ei juuri ole. Hehkutus-hypetyksen mukaan minulla pitäisi olla nyt ihan hirveän hyvä ja energinen fiilis, ja tän kaiken pitäisi olla mahtavaa ja upeeta ja parasta ikinä.

No ei ole.

Olen väsynyt, nuupahtanut ja energiaton. Mikään ei oikein huvita. Aerobiset ovat jääneet tältä viikolta kokonaan pois kun aamulla voimia on riittänyt lähinnä vaatteiden riipimiseen päälle ja töihin lähtöön. Lihaskuntotreeneissä on energia loppunut kesken, vaikka syönnit ja lisäravinteet on tehty ohjeen mukaan. Kyllä, se vesi ja suolakin. Alkuviikosta tajusin että hommahan on lipsahtanut ketoosin puolelle, joka ei ennenkään ole minulle ollut erityisen sopiva tila.

Ja kiitos, en erityisemmin kaipaa nyt "tsemppiä"-huuteluita tai asenne-keskusteluja. Luovuttamassa en ole. Lähinnä olisi kiva saada tietää kauanko tätä olotilaa pitää sietää?

6 kommenttia:

  1. Tiekkö mä luulen, että just tää on yksilöllistä, eikä voi heittää arvioita, kauanko kestää :/ Mun oma veikkaukseni on, että ruumis pistää hanttiin uudenlaisen elämäntavan edessä, ennenkuin tottuu. Toi on kuitenkin aika rankka dieetti.

    En mä kyllä mitään järkevää tai lohduttavaa osaa sanoa, mutta tsemppihalaukset!

    VastaaPoista
  2. Samoilla fiiliksillä mennään täälläkin, energiaa ei kauheasti ole :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaikuttaa siltä ettemme todellakaan ole ainoita. Ärsyttävä vaihe! :(

      Poista
  3. Tuon tunnustuksen, jos se vähän piristäisi: http://turtleontherun.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kävin lukemassa perustelusi ja wau! Kiitos tästä ja kiitos kauniista sanoista! :)

      Poista

Kommentit piristävät! :)