Sivut

lauantai 26. toukokuuta 2012

Alku

Hei ja tervetuloa blogiini. :)

Ajatus liikuntablogista on kärkkynyt jo pitkään mielessä, ja ystäväni Niobe on siihen tainnut vähän usuttaakin, mutta toistaiseksi se on ollut vain ajatusasteella. Sitten eilen, illansuussa tekemälläni pyörälenkillä mietin miten kiva olisi tallentaa tällaiset hetket johonkin näkyville ja lopullinen päätös blogin aloittamisesta sai sinettinsä. Mutta koska pelkän liikuntablogin pitäminen olisi melko yksipuolista, yritän kirjoittaa laajemmin hyvän olon etsinnästä, saavuttamisesta ja ylläpidosta. Omasta hyvinvoinnista huolehtiminen on välillä kiireisen työn ja pienten lasten kanssa haastavaa, mutta toivottavasti tämä blogi auttaa minua muistamaan sen tärkeyden.

Ilokseni voin todeta, että nykyään en enää edes yritä mennä "nyt ei ehdi koska sitä tätä ja tuota" -tekosyiden taakse kun pitäisi lähteä liikkumaan, pääsääntöisesti pääsen liikkeelle aika hyvin. Olen aika pitkälti UKK:n linjalla siitä, että kaikki syyt jotka estävät meitä (terveitä) liikkumasta, ovat tekosyitä. :)

Ruokavalion osalta olen varsin etsikkoasteella. Olen elämässäni kokeillut vähän kaikenlaista, mutta aina tunnun silti valahtavan takaisin huonoihin tottumuksiin. Sen suhteen työ jatkuu. Tästä blogista ei silti ole tulossa laihdutusblogia, en oikein usko laihduttamiseen. Tuloksia saisi nopeasti kitudieetillä, mutta liian monta kertaa olen päässyt sen toteamaan, että ne tulevat korkojen kera sitten takaisin. Pysyvämpi ratkaisu on hakusessa.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit piristävät! :)